Customer Relationship Management
CRM – תפישה ניהולית שבה מעמידה החברה את הלקוח בראש סדרי עדיפויותיה.
תפישת ה- CRM מחברת בין כל מקורות המידע המצויים ברשות החברה, ומאפשרת לכל פרט במערך הארגוני לקבל את מקסימום הפרטים על הלקוח. בדרך זו מתייעל תהליך המכירה ובכל שלב נישמר הקשר בין החברה ללקוח.
ע"י הצבת הלקוח במרכז האסטרטגיה התחרותית של החברה ,יוצרת החברה ערך מתמשך ללקוח המביא עמו נאמנות למוצרי ולשירותי החברה.
חברת תהליכים עסקיים משלבת תפישה ניהולית אינטגרטיבית של מכלול הפרטים בארגון, ביחד עם מקורות המידע של הארגון, כדי להביא לשביעות רצונו המלאה של הלקוח .
תפישת הניהול של תהליכים עסקיים מביאה עמה שיפור בתחומים הבאים:
* ייעול הארגון.
* שיפור האיכות ביצור
* שיפור המוצר.
* יצירת תשתית לצמיחה ולהרחבה של הארגון.
* יצירת תהליך שבו ידע הארגון להבחין ברצונות של לקוחותיו, להבינם וליישמם בזמן הקצר ביותר.
* יצירת תשתית ארגונית שתגיב ביעילות ובמהירות לרצון הלקוחות.
* בניית הסביבה הארגונית שתיתן ללקוח את ההרגשה שהוא החשוב ביותר לארגון.
לחברת תהליכים עסקיים יש את הידע והיכולת להגדיר את טכנולוגיות המידע אשר ישמשו את הארגון במטרה לשרת את הלקוח מחד ולאתר כיוונים של צמיחה בארגון מאידך.